10 Haziran 2016 Cuma

Blog hakkında


Merhaba arkadaşlar,  bu blogun amacı klanlar ile ilgili bildiklerimi yine klanlar oyuncuları ile paylaşmak olacak. 

Öncelikle kendimi tanıtayım. İsmim Nurullah ÖZYAPICI, Sakarya 1994 doğumluyum ve hala burada ikamet etmekteyim. Bilgisayar programlama bölümünden lise mezunuyum. Şuanda kendi mahallemde aperatif dükkanı işletiyorum. Taekwondo sporu yapıyorum. Oldukça sosyal, aktif, çalışkan, sportif, yahuşuklu, inançlı ve yengeç burcum gereği de oldukça duygusalımdır. :)

En son çekildiğim ;


Sonrasında harbystarı yani oyun geçmişimi tanıtayım sizlere. İlköğretim yıllarında başladığım belki de ilk online olarak girdiğim browser oyunudur. Tam olarak belirgin tarihi 2009'dur. Tabi ki o zamanlar klansavaşları.net di. Yıllardır bir çok dünyada bulundum, savaşlara girdim, operasyonlar yapıp-yönettim, kuruculuk ve yöneticilik yaptım. Dolu dolu bir geçmişim var detaylarına girmeme şuanda fazla gerek yok. En son olarak 28. Dünyada Tukdaydım, 29.dünyada Akıncılar klanı kuruculuğu ve şuanda 35.dünyada ilk 10 dayım bakalım durum ne olacak :)

Profilim hep standarttır ;


İlk blog yazıma başlayacağım konu, oyuna başlangıç puanımız olan "26 puan" olacak.

Daha öncesinde blog tecrübem yoktur. Yardım ve görüşlerinizi belirte bilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder